Semua produk diposkan dalam bungkusan yang plain, tidak ada notis mengenai kandungan. Semua gambar pada kotak produk akan ditutup secara diskrit agar privasi anda terjamin. Pihak kurier juga tidak mengetahui kandungan bungkusan.taran luar negara.

20120730

Bagaimana Melancap Cara Sihat

Salu kita dengar orang kata melancap ni leh melemahkan syahwat, nanti mati pucuk awal. Meletihkan badan, merosakkan jantung. Tapi nape seks tak pulak kan? Makin mantap plak tuh. Padahal dua2 pun pancut kan....Ni la rahsianya.

First skali apa beza melancap dengan seks? Melancap bagi org laki dikaitkan dgn merangsang kemaluan sampai mencapai orgasma, sama ada dengan gosok,genggam, geser dsb. Paling biasa caranya ialah dgn gunakan tangan untuk cengkam kemaluan dan gosokkannya turun naik sampaila kemuncak.

Seks pulak memasukkan zakar ke dalam vagina pempuan dengan motion keluar masuk sampaila kemuncak. Jadi dua2 pun meggunakan aplikasi tekanan pada kemaluan untuk mencapai orgasma. Tapi kenapa melancap tak bagus?

Tahu tak korang masa kita melancap pakai tangan, kita lebih cenderung untuk mengocok laju2 supaya dapat sampai puas tu. Dan most of the time, kita lebih tekankan bahagian takuk kepala zakar daripada bahagian lain sebab kat situ paling sensitif dan cepat untuk otak kita menghantar rangsangan sentuhan erotik tadi ke otak supaya hantar tindak balas orgasma.

Kat sini la di mana silap kita, sebab tekanan yang tak sekata semasa melancap tu boleh merosakkan reseptor saraf2 kulit kepala dan bahagian yg paling kita gosok tu tadi dan akhirnya melemahkan syahwat pada masa tua. Batang kita jadi keliru sebab reseptor deria sentuan menjadi lain2 threshold nya. Masa tu, gosok kuat2 pun tak menjadi sebab susah nak naik, rangsangan jadi tak cukup kuat sebab sebahagian reseptor pada kulit yang sama dah rosak dengan aktiviti tak sekata semasa melancap.



Dan selalunya bila kawen, kita akan capai ejakulasi pramatang sebab tak pernah terasa camne cengkaman sekata yang bersifat menyedut ke dalam oleh otot2 dinding vagina org pempuan. Kalau sebelum tu masa melancap waktu belum kawen dulu, kita sibuk2 nak cepat pancut. Tapi bila dah kawen, masa tgh bersetubuh pulak, rasa nak tahan lama2 dan lambatkan pancut. Tension lak kalo terpancut awal. Tahan camne pun terkeluar jugak sebab ketatnya kemutan dinding vagina tu seperti memerah2 zakar kita dari dalam.

Ni masalah biasa bagi org muda yg belum cukup pengalaman. Lama2 bila dh biasa tibai isteri siang malam, dengan sendirinya reseptor di kulit zakar kita dirangsang secara sekata dan akhirnya beradaptasi sehingga dah terbiasa. Ni kerana aras threshold rangsangan kita semakin tinggi dengan praktis seks tadi bagi proses tindak balas orgasma berlaku. Semakin lama pengalaman semakin lama org tu beraksi. Kalo tengok cerita blue kan lama tu dorg maen tak pancut2 dan maintain keras je. Sebab dh kerja mengefuck je. Mana tak hebat kan.

Jadi bagaimana kita nak elakkan pancut awal dan mati pucuk akibat kesan melancap ni dari berlaku? 99.99% lelaki memang pernah melancap, jadi takkan semuanya akan mandul dan mati pucuk di masa tua? Macam mana pakcik2 tua masih hebat di ranjang? Ni semua begantung pada kepandaian dan kreativiti seseorang. Pekara ni private dan tak ramai org bincangkan jadi sendiri2 paham je camne nk lancap cara terbaik.

Daripada testimoni2 pembeli, ada yang melancap dengan menggenggam zakar dengan kedua belah tangan yang statik, dan buat dayungan keluar masuk seolah2 genggaman tu adalah pantat. Dan ada yang lebih kreatif pernah guna kulit pisang, getah sekerap, plastik, sarung tangan, buah-buahan, sotong, ikan, daging, tak kurang jugak yg guna botol dan paip. Ni semua barang yang membolehkan kita melancap tanpa perlu gunakan tangan. Dengan kata lain, kita cuba merealisasikan aksi seks daripada melancap semata-mata2.

Tapi ada yang rasa geli dan tak selesa gunakan bahan makanan. Jadi sebab itulah industri seks telah mencipta alat melancap berupa kemaluan pempuan sebenar untuk membenarkan aksi melancap tanpa menggunakan tangan.



Dengan menggunakan alat melancap, tekanan dikenakan secara sekata pada seluruh dinding zakar dan bukannya mengenakan atas kepala zakar semata2. Ini membolehkan kita merasai nikmat berhubungan seks sebenar. Jadi komplikasi atau kesan buruk lemah syahwat akibat melancap menggunakan tangan dapat dielakkan. Tekanan yang sekata ini juga boleh membesarkan otot2 dan tisu erektil yang mengawal ketegangan zakar. Sebab itu orang berkahwin kata, zakar mereka lebih besar selepas kerap beraksi.

Bagi yang telah berkahwin, mereka boleh stop melancap dan praktiskan hubungan dengan si isteri. Ada yang masih belum dapat atasi masalah pancut awal sehingga terpaksa menggunakan pil atau mengurut sana sini. Maka tersebarlah cerita melancap boleh melemahkan syahwat.

Tapi bagi remaja dan orang yg masih bujang pada masa kini, macam mana mereka mahu berhenti terus dari melancap untuk beberapa tahun sebelum berkahwin? Agak mustahil kan. Bagi yang tak beragama, mungkin boleh buat dengan awek masing2 tapi bagi yang konservatif, mesti agak tertekan untuk menghalang nafsu syahwat. Nak tak nak, ada masa tertentu untuk bayar bil air yang tertunggak.

Jadi daripada mengikut rentak orang dulu yang salah praktis dan teknik dalam melancap, di sini ada cara-cara bagaimana kita boleh melancap kaedah yang sihat seolah2 kita berhubungan seks walaupun masih belum berkahwin dan tak punya gf. Ikuti langkah2 di bawah:

1. Berhenti terus daripada menggunakan tangan untuk melancap. Gunakan bahan2 yang lembut berbentuk silinder untuk dijadikan sebagai vagina buatan bagi mengelakkan tekanan yang tidak sekata pada zakar sehingga merosakkan reseptor2 sentuhan pada kulit. Paling baik, belilah alat melancap berbentuk cipap, mulut, anus dsb.


2. Jangan melancap dalam keadaan rehat. Salah satu masalah ketika melancap dengan tangan, kita lebih suka buat dalam keadaan berbaring, duduk, berdiri dalam keadaan statik. Hanya tangan yang bergerak turun naik. Kita menggosok zakar laju2 dan minda menjadi aktif berfantasi sehingga sistem saraf simpatetik tinggi dan mempercepatkan degupan jantung dan meninggikan tekanan darah. Keadaan ni menghasilkan stress pada badan dalam keadaan badan sebenarnya tidak bekerja. Sepatutnya tindak balas simpatetik adalah paling baik untuk aktif ketika bersenam, bersukan, bekerja dan terutamanya semasa bersetubuh.

Setiap kali kita melancap dalam keadaan rehat, otak kita mentafsirkan keadaan stress pada badan sebagai stress pada emosi, seperti seseorang yg tengah menghadapi situasi yang cemas dan takut. Menyebabkan selepas orgasma, kita alami kemurungan, perasaan menyesal, mudah cemas, takut dan gemuruh. Ini semua komplikasi keadaan yang sama seperti orang yang selalu mengalami tekanan emosi yang jugak menghasilkan tindak balas simpatetik. Sebab itu, ini jugak salah satu faktor kenapa semasa kawin, orang tu mudah cemas dan pancut awal kerana otak telah sinonimkan seks=tekanan emosi.

Jadi, untuk elak otak kita tertipu oleh badan yang mengalami tekanan simpatetik, kita perlu elakkan rehat semasa melancap. Kena menggerakkan seluruh otot2 di badan seolah2 melakukan hubungan seks atau bersenam terutamanya bahagian bawah seperti pinggul dan punggung. Letaklah alat melancap pada kedudukan degree yang sepatutnya di atas katil, lantai, atau selit di mana2 dan jangan sesekali menggunakan tangan untuk menurun-naikkan alat melancap itu.

3. Praktiskan posisi2 seks. Selain daripada untuk memberi senaman pada badan dan elakkan keadaan rehat, ini juga penting untuk menguatkan stamina di ranjang dan mempraktiskan badan dan otak untuk tahan lama dan tidak mudah cepat ejakulasi. Ada banyak posisi seks yang korang dah penah tengok sms melayan porno, cuba selitkan alat melancap tu di benda yang boleh membantu korang dalam berlatih posisi2 ni. Woman-on-top, missionari, doggy style. Tengok wiki je http://en.wikipedia.org/wiki/Sex_positions










4. Amalkan sexual rhythm. Ketika melancap dengan tangan, kita pakai gosok laju2 je janji pancut. Dan selalunya rangsangan dimulakan dari kepala zakar sehingga ke bawah, dari atas ke bawah. Elakkan beri tekanan dengan ritma ini. Semasa mendayung keluar masuk alat melancap anda, lakukan ritma yang terbalik iaitu masuk perlahan tetapi tarik keluar dengan cepat.

Ini adalah rahsia pelakon porno yang hebat di ranjang. Jika kita memasukkan dengan laju, kepala zakar yang paling sensitif akan mudah terlebih rangsangan sehingga orgasma menjadi cepat. Untuk elakkannya, tukarkan ritma anda dengan perlahan pada sorong masuk tetapi laju ketika keluar. Paling baik ialah kita menarik zakar sehingga hampir2 ia terkeluar daripada lubang cipap palsu tersebut dan terus masuk balik dengan kelajuan yg lebih perlahan dan ulang sehingga 8-10 kali sorong tarik.

Jika anda tidak pernah merasa cipap sebenar atau palsu, memang tak akan tahu betapa sukarnya untuk menahan diri dari terpancut. Bila dah try sendiri, baru rasa 3-4 kali sorong tarik dah nak terpancut. Jadi jangan gopoh terus henjut laju2, memang confirm akan pancut dan lepas tu dah letih dan malas nak sambung.

5. Amalkan sebanyak 3-4 cycle. Jadi sebagai permulaan bagi beginner, amalkan kaedah rhythm terbalik ini 8-10 kali dan berhenti seketika dalam 3-5 minit dan sambung balik. Kalau rasa mahu terpancut tu ada lagi, tunggu lagi beberapa minit dan sambung balik cycle seterusnya dengan dayungan 8-10 tadi. Lakukan sebanyak 3-4 cycle sebagai permulaan. Nampak macam sikit tapi agak susah untuk newbie.

Tujuan kaedah cycle ini adalah untuk memberi impak orgasma yang hebat. Semasa kita rasa mahu terpancut, kelenjar prostat dan kelenjar air mani sedang aktif merembeskan cecair pada saluran vas deferens untuk proses ejakulasi di mana rangsangan sedang mencapai tahap maksimum pada thresholdnya.

Apa-apa dayungan atau rangsangan seterusnya akan terus menyebabkan kita berada pada point of no return, dah tak boleh nak tahan lagi dh sebab tindak balas ejakulasi sedang berlaku. So apabila rasa nak pancut, kena tunggu biar threshold rangsangan menjadi reda dan turun sedikit. Dan dengan beberapa cycle yang setiapnya ada gap, ini membolehkan sistem saraf beradaptasi untuk menjadikan kadar threshold menurun dan tidak mudah terpancut awal.

Kalau fail dan tak capai target, jangan putus asa dan cuba lagi untuk sesi akan datang. Practice makes perfect. Bila dah ada progression, tingkatkan bilangan dayungan tadi mengikut kadar kemampuan masing2..Semakin banyak cycle, semakin lama anda bertahan dan salah satu nikmat yang dicari2 dalam kaedah ini ialah nikmat orgasma tanpa pancutan.

Nikmat orgasma tanpa pancutan ialah apabila tubuh kita berada dalam keadaan saat hampir2 orgasma tapi disebabkan amalan cycle+ rhythm tadi, ia beradaptasi untuk kekal berada dalam keadaan itu tanpa ejakulasi sebenar berlaku. Threshold rangsangan sewaktu ini adalah sangat tinggi tapi tidak mencapai maksimum untuk ejakulasi.

Untuk orang normal, hanya sedikit tambahan rangsangan akan terus memaksa badan mengalami orgasma tapi bagi yang telah lama praktis, threshold maksimum itu kekal dengan badan mengalami nikmat hampir memancut tapi tak pancut2 pun.

Bayangkan kita terasa perasaan sebelum pancutan tu, di mana hanyalah untuk satu saat je tapi jikalau kita praktis, ia boleh bertahan sepanjang kita mendayung mengikut ritma yang sekata. Dan apabila kita mencapai tahap ini, bermakna kita sudah boleh mengawal orgasma mengikut tempoh yang kita suka.

Kalau mahu beraksi selama satu jam, kita akan mengalami nikmat itu selama satu jam dan untuk tamatkannya, hanya perlu mengubah ritma ayunan tadi dengan mempercepatkan sorongan masuk. Inilah yang dilakukan oleh kebanyakan pelakon porno, mereka boleh bertahan selama mana mereka mahu dan bila mahu tamatkan aksi, mereka hanya perlu melakukan lancapan secara laju untuk memaksimakan threshold.

Bagi yang masih baru, teruskan praktis mengikut kadar kemampuan masing2 dengan target yang sesuai untuk diri. Selepas target tercapai dan anda boleh tinggikan target dan kalau rasa mahu tamatkan sesi hari itu, teruskan mendayung sehingga anda mencapai orgasma. Orgasma tersebut adalah sangat berbeza dari lancap cara biasa dan pancutan air mani pun lebih banyak >8 kali kerana ia terkumpul oleh proses cycle tadi.

6. Amalkan teknik pernafasan. Bernafas secara tenang boleh mengelakkan ejakulasi pramatang kerana apabila nafas laju dan tidak teratur, kita mudah hilang fokus untuk terus melakukan rhytm secara sekata dan mengawal threshold orgasma. Untuk elakkan nafas laju, bernafaslah menggunakan mulut. Cuba sedut udara melalui ruang2 pada bibir mulut  dalam keadaan mulut seperti sedang menyedut air dalam straw. Sedut udara ketika tarik keluar dayungan dan hembuskan ketika menolak masuk zakar. Ini boleh membantu untuk fokuskan kiraan ritma dan cycle.

7. Lakukan praktis secara berkala. Jadikan ini sebagai praktis untuk menghebatkan stamina dan persediaan sebelum berkahwin dan bukannya melancap semata2. Set kan masa untuk praktis dan bukan lakukannya hanya sekadar ingin bayar bil air tertunggak. 20 minit sudah memadai untuk beginner.

Sekiranya anda terpancut awal, kalau boleh cuba rehat sebentar dan sambungkan lagi dan anda akan dapat bertahan lebih lama. Elakkan rasa malas atau hilang mood bila terpancut awal kerana ia akan menjadi habit sewaktu kahwin di mana selepas terpancut, mood seks terus hilang sehingga hari seterusnya. Dan anda tidak akan progres sampai bila2 dan kekal dengan masalah ejakulasi pra matang.

Kalau boleh, sewaktu mengalami orgasma, teruskan mendayung dan bukannya berhenti. Anda akan dapat catch up tempoh refraktori untuk kembali ereksi dengan cepat untuk sesi kedua.

Mulakan dari awal kalau anda masih muda, pasti dapat membina masa depan yang cemerlang. Tukarkan habit melancap pada kaedah yang sihat dan membantu menempuh zaman perkahwinan nanti.

180 comments:

  1. mcm mana nk contact????

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh contact saya di FB Rahsia Kebahagian Intimasi

      Delete
    2. [-] gambar isteri bogel seksi
      [-] Siswi Bertudung Labuh Miliki Twitter Penuh Gambar Lucah
      [-] Cerita dewasa cerita lucah
      [-] awek 18 tahun, gadis melayu lucah bogel tetek seksi tudung


      [-] (Panas) Gambar separa lucah Nadia, Gadis Melayu 2
      [-] model lucah melayu diusir, blogger seks anak cina lepas
      [-] Cerita lucah bogel


      [-] Sex, lucah. gambar bogel, video lucah, artis bogel
      [-] Lucah Melayu Raya: Kakak Angkatku Liana
      [-] Lagi Koleksi Gambar Lucah Budak Melayu
      [-] Budak Sri Kinta: GAMBAR2 LUCAH PANAS ARTI


      [-] Gambar Lucah Lelaki Dan Konek Melayu Ajilbab Portal Zakar
      [-] PANASS!! Facebook Lucah Perguna Gambar Gadis Melayu
      [-] MODEL LUCAH MELAYU DIUSIR
      [-] KESESAKAN TERUK LAMBANG KEMEWAHAN MALAYSIA


      [-] Faridah Gadis Melayu Terlampau 3gp
      [-] Ustazah Manis tapi Nude
      [-] Ekperisi Memek Melayu


      [-] Kakak Angkatku Liana
      [-] Pekerja Melayu Bertudung Tunjuk Aksi Lucah
      [-] gambar lucah melayu Archives
      [-] Gambar : Awek-awek melayu yang sedap


      [-] Lucah Melayu. Video Aksi Lucah Melayu From Akulah
      [-] Cerita Lucah Gambar Seks Melayu Bogel
      [-] Skandal Melayu Blogspot Search Label 3gp


      [-] Laman FB lucah perguna foto gadis Melayu
      [-] Gadis Melayu Uitm Gambar Lucah Pictures
      [-] lucah awek bertudung


      [-] Image Search Gambar Gadis Melayu Lucah Nude and Porn
      [-] Kepastian! Lucah! Laman lucah
      [-] Mavisrubina Gambar Cerita Lucah Awek Malaysia Bogel































































































































































































































































      [-] gambar isteri bogel seksi
      [-] Gadis-Gadis Melayu Beraksi Lucah Mencuci Motosikal
      [-] AWEK MELAYU UITM BERAKSI BOGEL DAN LUCAH Part 3
      [-] Isu komunis, edar gambar lucah di kawasan Melayu
















































































































































































































      Delete
  2. sangat2 membantu..terima kasih banyak2!

    ReplyDelete
  3. Terima kasih..byk telah membantu

    ReplyDelete
  4. pakcik aku pun ade ajar teknik senaman kemut dgn rhythm tu. klu nak tahan lama kena sentiasa kemut wktu ngenjut tu, kemut mcm tahan kencing.

    cam betul la part air mani jadi banyak tu.sebab sampai 14 das aku tembak lepas ada beberapa gap benti.klu pancut terus xde la smp banyak tu.

    ReplyDelete
  5. Ada lagi ke alat lancap.. bape harga.. igt nak ankat satu..

    ReplyDelete
  6. hantar mesej pada kepuasan_anda@yahoo.com

    ReplyDelete
  7. sila beri butir alamat penghantaran dalam e-mail, bukan di public sebab bisnes adalah confidential

    ReplyDelete
    Replies
    1. sye nak alat melancap 2!!!! abg gregor bole tolong, cm ner nk beli barang alat melancap 2?? brpe harga dye? tq.

      Delete
    2. Saya nk try 1. Boleh email detail?

      Delete
  8. Dah email x de respons pun

    ReplyDelete
  9. Boleh email kan alat lancap dan harga die ke Hus1950@yahoo.com
    Igt nak beli satu..

    ReplyDelete
  10. nak order satu...mcmne?ni no 0145135953....

    ReplyDelete
  11. Alat utk wnta ada?

    ReplyDelete
  12. berapa RM satu..patung sex ader tak?tolong hantar alamat kedai tersebut di email saya alan.wakaka@gmail.com yer...terima kasih...

    ReplyDelete
  13. Bru tjumpe blog ni..sy bminat sgt..nk 1..pleaz email sy di panjangrio@gmail.com..

    ReplyDelete
  14. nak oder...sy dah bagi email..tapi x de respond...
    cam ne ni?

    ReplyDelete
  15. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  16. saya nak patung wanita ada tak

    ReplyDelete
  17. saya nak satu...ni no saya 0198776516

    ReplyDelete
  18. Nk 1. Email di mana?

    ReplyDelete
  19. kalis air ke bende tu, kalo pncut byk2 nt cmner??

    ReplyDelete
  20. Nak order pls email mohd.ayie63@gmail.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  21. Aku nak isap batang,,,sape nak bagi,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bgy lrh cpt...hehe

      Delete
    2. akupun nak bagi gak

      Delete
  22. bleh email gmbar & harga..kamarul2010@gmail.com

    ReplyDelete
  23. email pic,harga smua raziee85@gmail.com

    ReplyDelete
  24. nk gak alat melancap nie...brpe harga 1 alat melancap nie? ni no sye 0176476857 okk

    ReplyDelete
  25. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  26. Nk juga... Emailkan gamba n harga kevinahbibi92@gmail.com... tq

    ReplyDelete
  27. Saya nak juga sonyxperia12@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  28. nak alat tu tolong email kan harga nya sekali okay muhammadarifhamizan@gmail.com

    ReplyDelete
  29. Aku baru lepas melancap..tgk blue..

    ReplyDelete
    Replies
    1. awak duk mne ??? JUM main

      Delete
    2. nak join sekali leh x

      Delete
  30. tlg sms detail pada sy.. 0173981773 dan numbr acc bank.. tlg reply

    ReplyDelete
  31. mcj kat no ni 0176172449...bg detail

    ReplyDelete
  32. Msg an detail kt no ni 0193540656

    ReplyDelete
  33. Email me amyusliana@gmail.com

    ReplyDelete
  34. Nak alat ini...boleh msg sy pd no 0173726515

    ReplyDelete
  35. Mcm best ja.boleh terai

    ReplyDelete
  36. saper leh tlng lncapkn sya..nk bli x mampu..tingglkn email or hp no plz..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak try boleh

      Delete
    2. booleh. email ziman67@yahoo.com

      Delete
    3. sy nk tolong lancap...nk kulumpun boleh

      Delete
  37. berapa harganye nak satu

    ReplyDelete
  38. nk satu..cm ne nk ambik..??

    ReplyDelete
  39. kOwg nie an...

    ReplyDelete
  40. aku nk beli.. mcm mne ek??? cara2 nye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. cara nk order camne??? bole kasi tau tk??? aku btul2 nk beli ni

      Delete
  41. Replies
    1. berapa harga dia ni no hp aku 0122578790

      Delete
  42. emel me at samsulazman668@gmail.com

    ReplyDelete
  43. Saya berminat. Boleh email detail ke emmkaloque@yahoo.com

    ReplyDelete
  44. saya maw 8 buah ... bagi yg feat2 lagi taw jgan yg lost sda ... wakkakakakakak email saya di bijikonton@yahoo.com

    ReplyDelete
  45. wahhh memang best guna cycle nii.. thank groger sbab jual benda ni benda niy, gua caya sama lu... kuar duit 250igt memang berbaloi lah... hahahah

    ReplyDelete
  46. nk stu,ni num tlefon 0194887837

    ReplyDelete
  47. Saye berminat...0194666019

    ReplyDelete
  48. Brape harge bnde tu....boleh la mesej dkt no 0175236702..thanks

    ReplyDelete
  49. Nk jugak..mne aci mkn sorg2..bleh groger email kn kt email nie are_d9222@yahoo.com..tq


    ReplyDelete
  50. bro ni no gua PM me k, gua nak satu..0175867114

    ReplyDelete
  51. Nk order 1...ni num 0145343850

    ReplyDelete
  52. nak jugak alat melancap tu,, nak rasa sedap2 yg paling sedap.. ni no sye.. 0128666582

    ReplyDelete
    Replies
    1. please leave a message with my number Groger 01124063507

      Delete
  53. Mau satu..ni no 0179145449

    ReplyDelete
  54. waaa... bestnya layan beb guna benda ni.. memang berbaloi laa..

    ReplyDelete
  55. Boleh pm price kat 0193847353

    ReplyDelete
  56. Nak satu msg kat nmbor sy 0107873235 thx..

    ReplyDelete
  57. Nk gak bpe harga di mana nk dpt kn sms sy0142692347

    ReplyDelete
  58. Jgn lupe bagi detail tuahs2xxx@gmail.com

    ReplyDelete
  59. lavenderlovehunter@yahoo.com.ni emel sy

    ReplyDelete
  60. Bro email kn gambo n harga turok_rafnek@yahoo.com seyes nk bli

    ReplyDelete
  61. Berminat..tlong email detail amirr_5133@yahoo.com.my atau pm 0136575109

    ReplyDelete
  62. bro..tlg emailkan detail die n harga kat henrytan2209@yahoo.com

    ReplyDelete
  63. Bro emailkan senarai barangan dan harga kt chilltekedei@yahoo.com

    ReplyDelete
  64. bang emailkan harge barang nak 1...afiqazmi611@yahoo.com

    ReplyDelete
  65. can you give me more information ? because,i'm interested on your product. please email me at sinmistico@yahoo.com. thank you

    ReplyDelete
  66. I'm interest this my e-mail: zin_985@yahoo.com
    pm pricr tq

    ReplyDelete
  67. brapa harga...details.....ravilow@rocketmail.com

    ReplyDelete
  68. tlong emailkan details kat faith0230@yahoo.com..tq

    ReplyDelete
  69. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  70. Nak satu..mesej harga kat n0 sy ni.. 0145437039

    ReplyDelete
  71. Bagi detail kt n0m ni.. 01111550286

    ReplyDelete
  72. nak satu.. tolong email amirulsafwan98@gmail.com

    ReplyDelete
  73. Sy brminat nk beli. Please e- Mel sy zubaidibrahim@gmail.com

    ReplyDelete
  74. Saya berminat nak beli,please e-mail ke man_rembang@yahoo.com.my

    ReplyDelete
  75. email sy choosebronze@yahoo.com

    ReplyDelete
  76. saya berminat.....emel ke dr_divine87@yahoo.com

    ReplyDelete
  77. saya berminat.. email saya renau90@gmail.com

    ReplyDelete
  78. Utk yg girl xde ke? Guna timun sakit la. Huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. jomla maen emel wtfgile@yahoo.com

      Delete
    2. Sy ad utk puaskan nafsu awk

      Delete
  79. Guna Pisang lar. lolx

    ReplyDelete
  80. . Sy Nk satu . Nie no sY . TLoNg aNta mcj ye . Nk scepat yg muNgkiN . 0199912176

    ReplyDelete
  81. saya order macamna ha.tolong hantar kat email saya unaruto141@gmail.com

    ReplyDelete
  82. sy nak order. please pm detail brg kt sy dauzfire@gmail.com

    ReplyDelete
  83. tolong email pd onesecondthird77@gmail.com
    plzzzz sngt2. ingin mencuba.
    terima kasih.
    nak tahu harga, jenis brg
    kualiti dll.
    tq

    ReplyDelete
  84. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  85. bro..sy nak beli satu..bleh email cmner ye nk beli,tq crapcrups@gmail.com

    ReplyDelete
  86. tolong email kat ayu.mariana@yahoo.com bro

    klaw boleh asap :D

    ReplyDelete
  87. Replies
    1. x pernah tp nak cuba...

      Delete
  88. Sape nl alu isap btg dia kemut2..msg aku 01111880070. .I'm boy

    ReplyDelete
  89. alaa. korang sume tk tahu ke mcm mane nk beli alat palsu tu ? ade je laa. utk pmpuan ade , utk laki pn ade. ade masing2 kena ade kredit kad. tu jee. ade kredit kad jalan. yg ni mmg btul dtg dari luar negara lahh.

    ReplyDelete
  90. Wehhhh.....aku nak hisap batang dowh...dah sangap da ni...im a guy..ape barang pakai fake fake nih...aku nak mulut jantan btol!..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sy boleh, bro...

      Delete
    2. Jom la bg no..msg aku

      Delete
  91. Cmne nk oder nie?? Tolong hntar pic dan detail ke no.nie 0129928501


    ReplyDelete
  92. woi....berapa satu n kat mane jual

    ReplyDelete
  93. Spe at sini boley bgy batang dye ? Ahh da sangap sgt nie

    ReplyDelete
  94. lapaq burit gila tgok tu..

    ReplyDelete
  95. melancap cara sihat versi wanita tak de ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya boleh tolong awak melancap cara sihat :)

      Delete
  96. saya nak gak...nie email nadzrinhadziri71@gmail.com

    ReplyDelete
  97. tolong email pda sya mcm mna cara membeli dan harga untuk satu alat itu...shirolegacy@yahoo.com

    ReplyDelete
  98. berminat..bg detail kt whasap bro.. 01592194111

    ReplyDelete
  99. ada x mana2 wanita yg sudi mengoffer cipapnya sbg tmpt utk testing btg saya? :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada... Sila feedback personally pd sy.

      Delete
    2. Minta cntct no. Sy akn hbgi awk

      Delete
  100. Nk jgk ni no 0166608138....msj k

    ReplyDelete
  101. pm bos
    (afiqiqbal969@gmail.com)

    ReplyDelete
  102. pm detail..
    foviact@gmail.com

    ReplyDelete
  103. UNTUK PEREMPUAN ADE X..SERIES SAYE NK MENCUBE..SESIAPA ADE LELAKI YANG KUAT BOLEH DTGRUMAH SAYA ..->ANIS SYUHAINA -> 14 -> BARU NAKBELAJAR..PROMOSI NI KEPADE LALAKI BATANG BESAR ..PERAK TANJUNG RAMBUTAN..KALO SAPE YANG GELAK XPYAH DTG..KHAS 5 LAKI YANGBEBATG BESAR PANCUT BNYAK..FIRST LAKI AKN DPT ISTEMEWA. Still virgin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hurmmm...

      Delete
    2. Jom baby ke awak tipu je cipap awak masih virgin, let's rape each other!

      Delete
    3. Pepek awak still virgin ke?jom ah batang I bosar giler! Mesti pepek
      you puas giler!

      Delete
  104. Tolong emailkan Kat rizaya_cool@yahoo.com

    ReplyDelete
  105. jom fonsex 0193973841

    ReplyDelete
  106. Email detail please....need 1 too...vokrif@gmail.com

    ReplyDelete
  107. Pm pls myaz90@gmail.com..

    ReplyDelete
  108. Bg detail kat no nii...01119974716....scepat mngkin

    ReplyDelete
  109. Saya dengan rasa terharu gembira dan teramat sangat nak kan benda ne selama 6 tahun mencari cari kat mana nak beli.... Akhir nya....please bagi tau cam mana nak beli Dan harga nya kalau mampu aku terus beli kalau tak AK berkorban tak makan pagi kumpul suit until beli,0169142702 ruiem@live.com Emil me.oh terharunya....sek....sok.....huh,,,,

    ReplyDelete
  110. f.hadik@ymail.com .......pm

    ReplyDelete
  111. pakai tgn goncang sikit dah terpancut. bila beli benda ni praktis smggu je kuat terus zakar. mmg terbaik

    ReplyDelete
  112. Mcm mna nak order?

    ReplyDelete
  113. tak_tahu92@yahoo.com...pm

    ReplyDelete
  114. Siapa bole tolong kulum batang aku?Kalau ada twitter hantar la gambar bogel korang(female je) kat @oneno352

    ReplyDelete
  115. Sye pun nk lah oder..ni number sye..012-4016350...ni emeil sye..shahlovekamikaze95@yahoo.com
    please pm me now!!

    ReplyDelete
  116. cam ne nk order niem? pm sya di fb sya,,, emeil sya ... hokaloh4@yahoo.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hope ada reaspon ,,,

      Delete
  117. Assalamualaikum...sbg org yg tahu yg hidup ini adalah sementara dan akhirat adalah yg kekal selama lamanya maka perlulah kitew tahu yg ini adalh ajkn yg sgt merugikn kite.Benda ini adalh haram dn mnjdy harus pd tmpt2 yg lainnya.Jadi apakah perlu kitew lyn melancap ini yg mne keseronokannya sgt sementara...ttp lain pula slps berkhawin kitew romen mmg kekal dlm memory.Apa akn jdy klau lps kawin kote lemah.kan masa tu dh rugi dunia&akhirat sekali...jdy brsbrlh,ingtlh dunia ni smntr ...kawinlh jgn ckp x mampu kecuali klau ko cacat,dunia ni smntr so x pyh pikir byk sgt(mcm mne nk jg ank,duit,dll) krn dunia ni smntr dn Allah itu Ada jika kite mati dlm keadaan ank miskin xpe janji kite bg dia pendidikn agama&duniawi .Nak tny ko...ko kira2 lme sgt,iduplh apelh smua ko lps mati ade kira ke 2 sume?kawen jelh secara halal.Jika ko melancap ko mmg pondan ko jgn ckp ape2 psl keberanian dlm hidup ini...!Berhentilah melancap CArAnYE= "Jaga mata...klau nmpk pompuan lalu jgn pndg lngsung,klaw nmpk apa pompuon tunjuk tetek kt mjlh2 jgn usah walau skali dn ko akn brjy brhenti".Ini srnan nabi...mata adlh semuanya.Jom try...Doakn utk ayahku supaya dpt hidayah utk brhenti hisap dn edar ganja dan doakn supaya semua doa2 ku ditunaikn...InsyaAllah anda akan brjy.DUNIA SEMENTERA BUATLAH PERUBAHAN SKRG RASAI KEPUASAN DI AKHIRAT YG KEKAL NANTI.

    ReplyDelete
  118. aku suka cara org atas komen.. tapi yg pastinya kau pun kaki lancap.. tu sebab termasuk blog ni... kalau x melancap xkan masuk sini

    ReplyDelete
  119. Salam satu malaysia, sapa2 yang nk beli ubat tahan lama, lambat pancut atau yang ingin besarkan zakarnya boleh layari website ni >>>> http://intim.ejual.net/?product=mens-spray

    ReplyDelete
  120. Cane nk order ni ?..

    ReplyDelete
  121. SEMUA YG KUAT MEN ANU NI MMG HARAMJADAH.. TERMASUK SELLER SKALI HARAMJADAH

    ReplyDelete
  122. Replies
    1. Contact i..0183531880

      Delete
  123. Contact i..0183531880

    ReplyDelete
  124. minta email kn detail barang, sy brmnt nk beli
    emel ke irkif_damh@yahoo.com

    ReplyDelete
  125. Ada tak gurl yg sudi offer cipap utk kita sama2 praktis..add fb teruna kesatria

    ReplyDelete
  126. KORAG SEMUA BODOH MCM BABI

    ReplyDelete